کد مطلب: 205342
خطيب‌زاده:
انگليس به جاي توسل يه تهديدات توخالي به تعهداتش عمل کند
تاریخ انتشار : 1400/11/07 10:58:45
نمایش : 712
سخنگوي وزارت امور خارجه در توئيتي نوشت: انگليس به جاي توسل يه تهديدات توخالي، به بي‌عملي خود پايان داده، به تعهداتش عمل کند و در فرآيند حساس نجات برجام، مسئولانه عمل کند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ «سعيد خطيب‌زاده»سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران امشب (چهارشنبه) در توئيتي در پاسخ به اظهارات ليز تراس وزير خارجه انگليس نوشت: انگليس بايد به جاي توسل يه تهديدات توخالي، به بي‌عملي خود پايان داده، به تعهداتش عمل کند و در فرآيند حساس نجات برجام، مسئولانه عمل کند.

 
وي خاطرنشان کرد: به لطف عملکرد مسئولانه ايران، توافق هنوز شانسي براي بقا دارد. 
 
سخنگوي وزارت خارجه تصريح کرد: انگليس هم بايد رويکردي مشابه در پيش گيرد.
 
به گزارش فارس، سخنگوي وزارت امور خارجه پيش از اين نيز در اظهاراتي در واکنش به اظهارات وزير خارجه انگليس با بيان اينکه گزاره هاي نخ‌نما شده‌ و تهديدهاي توخالي، از مسئوليت حقوقي و اخلاقي اين کشور در نقض برجام نمي کاهد، به طرفهاي مقابل توصيه کرد توان خود را به کار گيرند که اين آخرين بخت در پاي ميز مذاکرات از دست نرود.
 
به گزارش فارس، در حالي که دور هشتم مذاکرات وين در جريان است، «ليز تراس» وزير امور خارجه انگليس ديروز (سه شنبه) در اظهاراتي در پارلمان اين کشور عنوان کرد که پيشرفت در مذاکرات به اندازه کافي سريع نبوده است.
 
وي گفت: اين مذاکرات فوري است و پيشرفت به اندازه کافي سريع نبوده است. ما به همکاري نزديک با متحدان خود ادامه مي‌دهيم، اما مذاکرات به بن‌بست خطرناکي نزديک مي‌شود. ايران اکنون بايد انتخاب کند که آيا مي‌خواهد توافقي را نهايي کند يا مسئول فروپاشي برجام باشد و اگر برجام فرو بپاشد، همه گزينه‌ها روي ميز است
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg